Despre Event-uri
In acest Tutorial va voi
explica ce sunt event-urile , ce fac ele , si va voi da exemple de cateva
event-uri foarte utile . Pentru a urma ce este in acest Tutorial trebuie sa
aveti cateva cunostinte despre Plugin-uri . Va recomand sa cititi "Inceputul de
baza in crearea unui Plugin" .
Ce face un event ?
Un event va
executa automat un public cand ii specificam noi , dupa anumite criterii .
Event-urile se inregistreaza prin functia register_event , in plugin_init , dupa
register_plugin , register_concmd-uri si ce mai aveti voi pe acolo . Daca
folositi event-urile de mai jos , nu uitati sa adaugati tab-uri inaintea lor ,
pentru a nu primi eroarea loose identitation la compilare .
Mai jos va
voi prezenta niste event-uri foarte utile , care probabil va vor fi de ajutor in
crearea Plugin-urilor .
Executa un public cand Player-ul primeste
spawn (Cand "reinvie") :
CODE
register_event("ResetHUD","event_spawn","be")
Inlocuim
event_spawn cu public-ul care vrem sa fie executat .
Executa un
public cand Player-ul isi cumpara gloante :
CODE
register_event("AmmoPickup","event_pickupammo","be")
Inlocuim
event_pickupammo cu public-ul care vrem sa fie executat .
Executa un
public cand Player-ul isi cumpara o arma :
CODE
register_event("WeapPickup","event_pickupweapon","be")
Inlocuim
event_pickupweapon cu public-ul care vrem sa fie executat .
Executa
un public cand Player-ul isi cumpara un item :
CODE
register_event("ItemPickup","event_pickupitem","be")
Inlocuim
event_pickupitem cu public-ul care vrem sa fie executat .
Executa un
public cand Player-ul aprinde / stinge lanterna :
CODE
register_event("Flashlight","event_flashlight","be")
Inlocuim
event_flashlight cu public-ul care vrem sa fie executat .
Executa un
public cand Player-ul face damage :
CODE
register_event("Damage","event_damage","be")
Inlocuim
event_damage cu public-ul care vrem sa fie executat .
Executa un
public cand Player-ul foloseste comanda "say" :
CODE
register_event("SayText","event_saycmd","be")
Inlocuim
event_saycmd cu public-ul care vrem sa fie executat .
Executa un
public cand bomba este plantata :
CODE
register_event("TextMsg",
"bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")
Inlocuim bomb_planted cu
public-ul care vrem sa fie executat .
Executa un public cand bomba
este dezamorsata :
CODE
register_event("TextMsg", "bomb_defused",
"a", "2&%!MRAD_BOMBDEF")
Inlocuim bomb_defused cu public-ul care
vrem sa fie executat .
Executa un public cand bomba explodeaza :
CODE
register_event("TextMsg", "bomb_explode", "a",
"2&#Target_B")
Inlocuim bomb_explode cu public-ul care vrem sa
fie executat .
Executa un public cand bomba este luata de pe jos :
CODE
register_event("TextMsg", "bomb_pickup", "bc",
"2&#Got_bomb")
Inlocuim bomb_pickup cu public-ul care vrem sa
fie executat .
Executa un public cand bomba este aruncata pe jos :
CODE
register_event("TextMsg", "bomb_dropped", "bc",
"2&#Game_bomb_d")
Inlocuim bomb_dropped cu public-ul care vrem
sa fie executat .
Executa un public cand castiga teroristii :
CODE
register_event("SendAudio","twin","a","2=%!MRAD_terwin"")
Inlocuim twin cu public-ul care vrem sa fie executat .
Executa un public cand castiga counteristii :
CODE
register_event("SendAudio","ctwin","a","2=%!MRAD_ctwin"")
Inlocuim ctwin cu public-ul care vrem sa fie executat .
Executa un public cand are loc o remiza (Round Draw) :
CODE
register_event("SendAudio","rounddraw","a","2=%!MRAD_rounddraw")
Inlocuim rounddraw cu public-ul care vrem sa fie executat .
Executa un public cand se termina runda :
CODE
register_event("SendAudio","roundend","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")