BlueStrike
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

BlueStrike

Tutoriale Despre orice Jocuri Filme free
 
AcasaPortalUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 .::Despre Eventuri::..

In jos 
AutorMesaj
FatalitY
Admin
Admin



Numarul mesajelor : 189
Data de inscriere : 27/11/2008

.::Despre Eventuri::.. Empty
MesajSubiect: .::Despre Eventuri::..   .::Despre Eventuri::.. Icon_minitimeVin Noi 28, 2008 3:43 am

Despre Event-uri


In acest Tutorial va voi
explica ce sunt event-urile , ce fac ele , si va voi da exemple de cateva
event-uri foarte utile . Pentru a urma ce este in acest Tutorial trebuie sa
aveti cateva cunostinte despre Plugin-uri . Va recomand sa cititi "Inceputul de
baza in crearea unui Plugin" .

Ce face un event ?
Un event va
executa automat un public cand ii specificam noi , dupa anumite criterii .
Event-urile se inregistreaza prin functia register_event , in plugin_init , dupa
register_plugin , register_concmd-uri si ce mai aveti voi pe acolo . Daca
folositi event-urile de mai jos , nu uitati sa adaugati tab-uri inaintea lor ,
pentru a nu primi eroarea loose identitation la compilare .

Mai jos va
voi prezenta niste event-uri foarte utile , care probabil va vor fi de ajutor in
crearea Plugin-urilor .


Executa un public cand Player-ul primeste
spawn (Cand "reinvie") :

CODE

register_event("ResetHUD","event_spawn","be")


Inlocuim
event_spawn cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un
public cand Player-ul isi cumpara gloante :

CODE

register_event("AmmoPickup","event_pickupammo","be")


Inlocuim
event_pickupammo cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un
public cand Player-ul isi cumpara o arma :

CODE

register_event("WeapPickup","event_pickupweapon","be")


Inlocuim
event_pickupweapon cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa
un public cand Player-ul isi cumpara un item :

CODE

register_event("ItemPickup","event_pickupitem","be")


Inlocuim
event_pickupitem cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un
public cand Player-ul aprinde / stinge lanterna :

CODE

register_event("Flashlight","event_flashlight","be")


Inlocuim
event_flashlight cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un
public cand Player-ul face damage :

CODE

register_event("Damage","event_damage","be")


Inlocuim
event_damage cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un
public cand Player-ul foloseste comanda "say" :

CODE

register_event("SayText","event_saycmd","be")


Inlocuim
event_saycmd cu public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un
public cand bomba este plantata :

CODE
register_event("TextMsg",
"bomb_planted", "a", "2&%!MRAD_BOMBPL")


Inlocuim bomb_planted cu
public-ul care vrem sa fie executat .


Executa un public cand bomba
este dezamorsata :

CODE
register_event("TextMsg", "bomb_defused",
"a", "2&%!MRAD_BOMBDEF")


Inlocuim bomb_defused cu public-ul care
vrem sa fie executat .


Executa un public cand bomba explodeaza :


CODE
register_event("TextMsg", "bomb_explode", "a",
"2&#Target_B")


Inlocuim bomb_explode cu public-ul care vrem sa
fie executat .


Executa un public cand bomba este luata de pe jos :


CODE
register_event("TextMsg", "bomb_pickup", "bc",
"2&#Got_bomb")


Inlocuim bomb_pickup cu public-ul care vrem sa
fie executat .


Executa un public cand bomba este aruncata pe jos :


CODE
register_event("TextMsg", "bomb_dropped", "bc",
"2&#Game_bomb_d")


Inlocuim bomb_dropped cu public-ul care vrem
sa fie executat .


Executa un public cand castiga teroristii :


CODE
register_event("SendAudio","twin","a","2=%!MRAD_terwin"")



Inlocuim twin cu public-ul care vrem sa fie executat .



Executa un public cand castiga counteristii :

CODE

register_event("SendAudio","ctwin","a","2=%!MRAD_ctwin"")



Inlocuim ctwin cu public-ul care vrem sa fie executat .



Executa un public cand are loc o remiza (Round Draw) :

CODE

register_event("SendAudio","rounddraw","a","2=%!MRAD_rounddraw")



Inlocuim rounddraw cu public-ul care vrem sa fie executat .



Executa un public cand se termina runda :

CODE

register_event("SendAudio","roundend","a","2=%!MRAD_terwin","2=%!MRAD_ctwin","2=%!MRAD_rounddraw")
Sus In jos
http://bluestrike.playogame.com
 
.::Despre Eventuri::..
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
BlueStrike :: Zona Cstrike :: Tutoriale Cstrike-
Mergi direct la: